مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-13اجتماعي

آخرین وضعیت مرزهای خوزستان/ کمبود آب و غذا در عراق شایعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در واپسین روزهای مانده به یاحسین است که به آسمان می رود.

آنها که می توانند می دوند برای پرواز به آن سوی مرزها و در آغوش کشیدن خاک کربلا و دیگرانی که رمق کمتری دارند، تمام جانِ شان را می ریزند در پاهایشان برای رسیدن به وصال مولا.

در مسیر مشایه چیزی جز زیبایی نیست در غوغایِ مردمی اربعین حسینی، رسم و سِمت و لباس اهمیتی ندارد، مهم این است که راهت راه حسین باشد و با هر چه در توان داری به زائران اباعبدالله خدمت کنی.

این روزها مدافعان امنیت کشور نیز کمربسته اند برای خدمت رسانی به عاشقان سالار شهیدان و جارو به دست، مسیر مشایه را نظافت می کنند.

یکی از زائران اربعین در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اینجا و در مسیر پیاده روی اربعین حسینی هر چه می بینیم زیبایی و ایمان و عشق است چرا که هر اتفاقی به نام امام حسین(ع) رقم می خورد، منبع نور و روشنی است.

یکی دیگر از زائران ایرانی که از مرز چذابه عازم کربلاست در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در حال حاضر تردد در مرز چذابه روان است و تمامی ارگان ها در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

وی افزود: از روز گذشته با کاهش دمای هوا و رطوبت، مسافران اربعین در همه اوقات روز به پیاده روی ادامه می دهند و انتظار می رود با افزایش هماهنگی های نهادهای متولی، برای تردد زائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مرزهای خوزستان/ کمبود آب و غذا در عراق شایعه است

آخرین وضعیت مرزهای خوزستان/ کمبود آب و غذا در عراق شایعه است