مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-13اقتصادي

171 نفر در استان اصفهان به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه زندانی هستند


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با اعلام آمار 171 نفری زندانیان مهریه در استان اصفهان گفت: جوان 36 ساله ای به دلیل مطالبه زوجه بابت یک سکه و به علت ناتوانی در تأمین این تعهد در بند حبس حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اسداله گرجی زاده مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با اعلام آمار زندانیان جرایم غیرعمد اصفهان با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به یک هزار زندانی جرایم غیرعمد در سطح 11 ندامتگاه استان اصفهان تحمل حبس می کنند، اظهار داشت: یک پنجم از این افراد را نه آن هایی که ناخواسته و بر حسب یک پیش آمد، بلکه زندانیان بدهکاری شامل می شوند که با صحت کامل عقل و اراده و بی اعتنا به کثرت اخبار و آماری که از به بند کشیدن مردان زیادی بواسطه کابین های پرداخت نشده حکایت دارد، صداق های سنگینی را تقبل کرده اند که در ادامه از ایفای حتی یک دهم و بعضاً یک صدم مهریه های طلایی خود عاجز مانده اند.

وی با تأکید بر اینکه ایامی که دلالت داشت مهریه را چه کسی گرفته و چه کسی داده مدت های مدیدی است که به سرآمده، افزود: این روزها با مراجعه به شعبات متعدد دادگاه های تعهد می کنند، ولو به قدر قلیل کمک بلاعوضی داشته باشیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان ادامه داد: در رسیدگی به این پرونده های مالی تلاش ما این است در وهله نخست با ارائه معاضدت قضایی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

171 نفر در استان اصفهان به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه زندانی هستند

171 نفر در استان اصفهان به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه زندانی هستند