مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 16:122022-09-13سياسي

گرامیداشت 11 هزار شهید اهل سنت کشور در گنبدکاووس برگزار می شود


فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: 31 شهریورماه امسال گرامیداشت 11 هزار شهید اهل سنت کشور و همایش جهاد و شهادت در مکتب شهید سلیمانی به میزبانی گنبدکاووس در امامزاده یحیی بن زید(ع) شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه هماهنگی گرامیداشت 11 هزار شهید اهل سنت کشور و همایش جهاد و شهادت در مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: وجود اقوام و مذاهب در گنبدکاووس و همزیستی مسالمت امیز آنها طی سالیان دور باعث شده تا در این منطقه وحدت و فضای تقریبی عمیقی ایجاد شود.

وی گفت: برگزاری همایش ها، گرامیداشت و یا یادواره شهدا در منطقه به ویژه برای شهدای اهل سنت سبب از بین رفتن هر اقدام وحدت شکنانه در منطقه خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: گرامیداشت 11 هزار شهید اهل سنت کشور نقطه شروعی برای برگزاری یادواره شهدای اهل سنت کشور بوده و تلاش خواهیم کرد تا امسال دبیرخانه ایثار و شهادت اهل سنت کشور را با محوریت گنبدکاووس در شهرستان دایر کنیم .

دهرویه ادامه داد: در اجرای این برنامه از ظرفیت مردمی و برادران اهل سنت شهرستان و استان گلستان استفاده می شود و فضای سیستم دولتی فقط برای اجرا برنامه ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت 11 هزار شهید اهل سنت کشور در گنبدکاووس برگزار می شود

گرامیداشت 11 هزار شهید اهل سنت کشور در گنبدکاووس برگزار می شود