مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 16:122022-09-13سياسي

تأمین واگن برای متروی قم در مرحله انعقاد قرارداد/ قرارداد مترو اصلاح می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر پیگیری مدیریت استان و مدیریت شهری برای تأمین واگن و راه اندازی مترو گفت: هفته گذشته با حضور شهردار در وزارت کشور اصلاح قرارداد مترو پیگیری شده و در مرحله انعقاد قرارداد برای تأمین واگن از یکی از شهرها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی در گفت وگویی خبری، وضعیت پیشرفت مترو را تشریح کرد و اظهار داشت: مترو تا امروز چالش های زیادی را پشت سر گذاشته و در تلاش هستیم در دولت جدید در حال پیگیری شده و ازنظر ما قرارداد در فاز نخست اصلاح شده و این قسمت از پروژه افتتاح می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تصریح کرد: تهیه واگن نیز در حال پیگیری توسط معاونت ریس جمهور بوده و توسط شهرداری و سازمان قطار شهری در مرحله انعقاد قرارداد با یک شرکت جدید است تا از یکی از شهرها واگن قرض گرفته شود.

وی از پیشرفت بیش از 90 درصدی پروژه مترو در خط یک خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها نیازمند تأمین واگن برای راه اندازی خط یک مترو هستیم و امیدواریم زحماتی که طی 10 سال از جیب مردم و دولت هزینه شده به بهره برداری برسد.

معتمدی در پایان تأکید کرد: مدیریت شهری و استانی در کنار هم در تلاش هستند این پروسه در کمترین زمان طی شده و مردم شاهد افتتاح خط یک مترو در چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین واگن برای متروی قم در مرحله انعقاد قرارداد/ قرارداد مترو اصلاح می شود

تأمین واگن برای متروی قم در مرحله انعقاد قرارداد/ قرارداد مترو اصلاح می شود