مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-13اقتصادي

ثبت فرش«قلتوق» به عنوان یکی از فرش های اصیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: دو مرکز شماره گذاری در اتاق بازرگانی زنجان افتتاح می شود که تاثیر مثبتی در تسهیل امور را موجب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری در جلسه کارگروه صادرات استان زنجان، به حضور مدیرعامل مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران در جلسه اشاره و اظهار کرد: با حضور وی و هیات همراه دو مرکز شماره گذاری در اتاق بازرگانی زنجان افتتاح می شود که تاثیر مثبتی در تسهیل امور را موجب خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: دو مرکز شماره گذاری پیش بینی شده برای افتتاح به عنوان آموزش بازرگانی و شماره گذاری کالا و خدمات در اتاق بازرگانی زنجان افتتاح خواهد شد.

وی با تشریح روند تحویل ماشین آلات به واحدهای تولیدی در گذشته با چک بانکی گفت: با توجه به نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش، تغییرات روی داده در این روند و اخذ ضمانت نامه در قبال ارزش افزوده، به صرفه نیست و پیشنهاد ما همان اخذ چک بانکی و بازگرداندن آن بعد از طی روند اداری است.

فغفوری به اقدامات انجام شده برای ثبت فرش قلتوق به عنوان یکی از فرش های اصیل اشاره و تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز برای این ثبت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت فرش«قلتوق» به عنوان یکی از فرش های اصیل

ثبت فرش«قلتوق» به عنوان یکی از فرش های اصیل