مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-13بين الملل

«مسکو» میزبان رایزنی های دیپلماتیک قزاقستان و روسیه


سخنگوی وزارت امور خارجه قزاقستان اعلام کرد 22 سپتامبر در مسکو رایزنی نهادهای دیپلماتیک این کشور و روسیه در مورد همکاری دو کشور در چارچوب سازمان های بین المللی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، آی بیک اسمادیارف سخنگوی در مورد تعامل در چارچوب سازمان های بین المللی رایزنی می کنند.

وی افزود: 22 سپتامبر سال جاری در شهر مسکو به ریاست یارمحمبیت کانسپایف و آندری رودنکو معاونان وزرای خارجه قزاقستان و روسیه رایزنی های نهادهای دیپلماتیک دو کشور برگزار می شود.

بنابر سخنان وی، در چارچوب این مذاکرات قرار است مسائل مهم همکاری قزاقستان و روسیه و همچنین تعامل دو کشور در چارچوب اتحادیه های چندجانبه از قبیل اتحادیه اقتصادی اورآسیا، سازمان پیمان امنیت جمعی، سازمان ملل متحد، سازمان همکاری شانگهای و غیره مورد بحث و بررسی قرار گیرند.

اسمادیارف تصریح کرد: در همان روز موسسه روابط بین المللی مسکو میزبان یک کنفرانس علمی و عملی بین المللی به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین قزاقستان و روسیه خواهد بود که توسط پژوهشکده دولتی ارتباطات بین المللی مسکو، وزارت خارجه روسیه و مرکز مطالعات استراتژیک قزاقستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسکو» میزبان رایزنی های دیپلماتیک قزاقستان و روسیه

«مسکو» میزبان رایزنی های دیپلماتیک قزاقستان و روسیه