مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-13اقتصادي

لزوم جدی گرفته شدن بازار روسیه برای قطعات صنعتی ایرانی


استاندار زنجان با تاکید بر لزوم جدی گرفته شدن بازار روسیه گفت: از قرار بازار روسیه برای قطعات صنعتی ایران هم باز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشاری در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان زنجان با تاکید بر لزوم توجه به بازار روسیه اظهار کرد: در این مورد برگزاری یک جلسه اختصاصی برای بررسی اوضاع و تسهیل امور با حضور مسؤولان و نمایندگان مجلس الزامی است.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم جدی گرفته شدن بازار  روسیه افزود: از قرار بازار روسیه برای قطعات صنعتی ایران هم باز شده است.

وی به آمار ارائه شده در مورد صادرات استان توسط گمرک اشاره و تصریح کرد: این آمار نگرانی های سه ماهه نخست را رفع می کند.

وی به مطالب ارائه شده در مورد شماره گذاری کالا و خدمات توسط مسؤولان مربوطه اشاره و تاکید کرد: درست است که این شماره گذاری اثرگذاری خاصی در فروشگاه های داخلی ندارد ولی به لحاظ تجارت خارجی، مقدمه اصلی و مهم برای ورود کالا به بازارهای بین المللی و در واقع صادرات است.

افشارچی با بیان اینکه ورود به بازار 150 کشور منوط به شماره گذاری کالا و خدمات در کشور مبدأ تولیدکننده کالا و خدمات است، افزود: این موضوع باید به تولیدکننده یادآوری شود که شماره گذاری حداقل اقدام لازم برای حضور در بازارهای خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جدی گرفته شدن بازار روسیه برای قطعات صنعتی ایرانی

لزوم جدی گرفته شدن بازار روسیه برای قطعات صنعتی ایرانی