مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-13اقتصادي

قیمت مشعل گازوییلی چگونه محاسبه می شود؟


مشعلها و اتو پرس مشعل وسیله هایی مکانیکی هستند که به خوبی هر چه تمام تر می توانند با ترکیب کردن هوا و سوختهایی مانند گاز و گازوییل انرژی سوخت را به انرژی حرارتی تبدیل کنند و همین وظیفه باعث شده است که این محصولات یکی از اصلی ترین تجهیزات موتورخانه ها باشند.

- یکی از مهمترین بخشهای هر موتورخانه ای چه قدیمی و چه جدید و مدرن مشعلها هستند که می تواند به آراد برندینگ یکی از این مجموعه ها می باشد.

در حدود چهل و پنج ثانیه هوادهی می شود، و سپس با ایجاد جرقه هایی که توسط ترانس موتور بوجود امده است و سوختی که از شیر برقی به میزان مورد نیاز به  سمت مشعل می ریزن با احتیاط کامل اتش می گیرد و نفوذ می کند که این موضوع باعث می شود که موتور خانه نیروی مکانیکی را به خوبی هرچه تمام تر تولید کند و باعث می شود که به خوبی انرژی بدون هدر رفت به انرژی مکانیکی تبدیل کن.

مشعل گازوییلی کوچک ازجمله مهمترین مواردی که در زمان خرید مشعل گازوییلی کوچک یا بزرگ باید به ان توجه کنید کیفت ساخت و دریچه دمپر این مشعلهاست، بیشتر مصرف مشعلهای گازوییلی برای تامین گرمایش در کوره ها می باشد، همچنین برای دیگهای چودنی و فولادی که با توجه به این که چه میزان الیاژ و درصدی الیاژی کخ دارند در بسیاری از مواقع انها را در کنار مشعلهای گازی یا گوزوییلی مورد استفاده قرار می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مشعل گازوییلی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت مشعل گازوییلی چگونه محاسبه می شود؟