مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-13اقتصادي

فرسودگی و کمبود آمبولانس در لامرد، سرعت امدادرسانی را کاهش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، شهرستان لامرد از انجا که که آمبولانس یکی از موثرترین و حیاتی ترین عوامل تعیین کننده مرگ و زندگی در حوادث و موارد غیر قابل پیشگیری می باشد به نظر می رسد تناسب زیادی میان ناوگان آمبولانس و نیازهای روزمره در شهرستان لامرد  وجود ندارد.

نبود تناسب تعداد آمبولانس و نیاز بیماران در شهرستان لامرد در حالی وجود دارد که امروز شهرستان لامرد به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی کشور محسوب می شود و صنایع بزرگ معدنی ، نفت و گاز در این شهرستان وجود دارد اما در زمینه تعداد ناوگان آمبولانس، با مضیقه مواجه است.

برابر اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار فارس، در حال حاضر تعداد 7 دستگاه آمبولانس در 4 پایگاه اورژانس در سطح شهرستان لامرد وجود دارد.

از این تعداد 4 دستگاه آمبولانس که مدل های مربوط به سال 1384 می باشد، فرسوده شده است و عملا دیگر کارایی لازم را ندارند.

در شهر لامرد نیز که جمعیت 30 هزار نفری مستقر می باشد، تنها یک پایگاه اورژانس شهری وجود دارد و همین امر موجب آن شده است که در صورت وقوع همزمان حادثه در نقاط مختلف شهر روند امدادرسانی به کندی انجام شود.

موضوع مهمی که چندی پیش نیز سرپرست معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد آن را  تایید کرد و گفت: به دلیل نبود پایگاه دوم اورژانس در لامرد، اگر اورژان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی و کمبود آمبولانس در لامرد، سرعت امدادرسانی را کاهش می دهد

فرسودگی و کمبود آمبولانس در لامرد، سرعت امدادرسانی را کاهش می دهد