مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 14:122022-09-13اجتماعي

نیروگاه شازند در تابستان مازوت نسوزاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی اظهار کرد: - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: با وجود فشار های بسیار، نیروگاه حرارتی شازند در تابستان 1401 مازوت استفاده نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی اظهار کرد: مطالعات خوبی جهت بروزرسانی طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر اراک انجام شده است، اما راهبرد های بهتری انتظار می رفت، به طوری که این بازنگری در حد طرح اولیه که به تصویب هیات وزیران رسید، باشد.

البته لازم است که نتیجه نهایی این طرح که گردش کار بسیار طولانی داشته به محیط زیست کشور ارسال شود تا در کارگروه زیربنایی کشور مطرح و مصوب شود.

زندیه وکیلی تصریح کرد: حدود 70 درصد طرح جامع مصوب هیات وزیران در سال 1386 اجرایی شده و بخشی از آن هنوز باقی مانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: جلسه ای با تمامی دانشگاه های استان برگزار شد تا طرح های خود را برای کاهش سولفور از مازوت در نیروگاه حرارتی شازند ارائه کنند و شرکت تولید برق کشور نیز در این راستا فعالیت های بسیاری در امر کاهش سولفور از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه شازند در تابستان مازوت نسوزاند

نیروگاه شازند در تابستان مازوت نسوزاند