مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-13اجتماعي

سردار مومنی: بیشترین تصادفات هنگام بازگشت زائران اتفاق می افتد


بیشترین مشکلی که در امر تصادف ها با آن مواجهیم، در هنگام بازگشت زائران است که متاسفانه با حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شلمچه، سردار حسن مومنی رییس پلیس راه راهور فراجا امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تردد خودروهای شخصی به مرزها در پی اعلام ستاد مرکزی اربعین مبنی بر استفاده بیشتر زائران از خودروهای شخصی، اظهار کرد: به منظور بهره مندی زائران از ایمنی کامل در زمان رانندگی در جاده ها ضرورت دارد تا به توصیه های همکاران ما در پلیس راه توجه کافی داشته باشند.

وی گفت: بیشترین مشکلی که در امر تصادف ها با آن مواجهیم، در هنگام بازگشت زائران است که متاسفانه با حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی می کنند.

رییس پلیس راه راهور فراجا افزود: زائران وقتی به داخل خاک عراق می روند چند روز پیاده روی و شرایط زیستی سخت را تجربه می کند و بر همین اساس در هنگام بازگشت خستگی بر آنها مستولی شده و لذا ضرورت دارد تا پس از یک استراحت کافی به راهشان ادامه دهند و از سبقت،  سرعت غیرمجاز، و شتاب به طور جدی خودداری کند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم زائران، ما مبنای کارمان را بر اساس سال 98 قرار دادیم، در این سال متاسفانه شاهد افزایش تصادف های جاده ای استان های در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مومنی: بیشترین تصادفات هنگام بازگشت زائران اتفاق می افتد

سردار مومنی: بیشترین تصادفات هنگام بازگشت زائران اتفاق می افتد