مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-13حوادث

تشکیل تیم های ویژه مبارزه با جرائم خشن در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از تشکیل تیم های ویژه مبارزه با جرائم خشن و برخورد قاطعانه با مجرمان خاص در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در تشریح جزییات تشکیل تیم های ویژه مبارزه با جرائم خشن با توجه وظیفه ذاتی پلیس در برخورد توام با اقتدار با برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه بیان داشت: ایجاد امنیت پایدار یکی از مهمترین اهداف است که همواره پلیس تلاش کرده به آن جامه ی عمل بپوشاند.

وی افزود: لذا پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه از همه توان و ظرفیت خود برای تحقق این هدف و بخصوص مبارزه با جرائم خشن و عوامل نگران کننده مانند سرقت های به عنف و مسلحانه استفاده خواهد کرد و در اجرای طرح ویژه کاهش این جرایم، تیم های ویژه رسیدگی به جرایم خشن در پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت و  انتظامی های شهرستان ها از کاراگاهان زبده تشکیل شده است که پی جویی این جرایم را با جدیت دنبال خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این پس مجرمان جرایم خشونت بار در هیج جا در امان نخواهند بود و با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد و با هماهنگی خوبی که با مقامات قضایی به عمل آمده به اشد مجازات محکوم خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های ویژه مبارزه با جرائم خشن در سیستان و بلوچستان

تشکیل تیم های ویژه مبارزه با جرائم خشن در سیستان و بلوچستان