مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-13اقتصادي

جمع آوری حدود 4000 معتاد متجاهر و بی خانمان در منطقه4


شهردار منطقه 4 از جمع آوری حدود 4000 معتاد متجاهر و بی خانمان از نقاط آسیب خیز منطقه در ماه های اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه 4  با بیان اینکه اقدامات انجام شده در این منطقه برای کاهش آسیب ها وجمع آوری معتادان متجاهر از نقاط آسیب خیز مثبت بوده است، گفت: از ابتدای اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر وکارتن خواب ها در منطقه 4،  حدود 4000  معتاد و بی خانمان شناسایی و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

وی افزود: در این مدت شناسایی و جمع آوری بیش از 3000 معتاد متجاهر،  دستگیری 80 نفر از اماکن قرمز و  جمع آوری بیش از 600 کارتن خواب و 92 معتاد متجاهر زن صورت گرفت.

شهردار منطقه 4 با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری تنها خدماتی نبوده و بخش زیادی از وظایف شهرداری مربوط به حوزه اجتماعی است، گفت: یکی از رسالت های مدیریت شهری ایجاد  امنیت و آرامش شهروندان است که با اجرای طرح های اجتماعی و با همکاری دستگاه های مرتبط آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

پوریافر دیگر اقدامات اجرا شده در منطقه 4  را ساماندهی بوستان های جنگلی از معتادان متجاهر، پلمپ واحد های ضایعاتی، کمپ های غیرمجاز و پلاک های قرمز ، استقرار کانکس پلیس در خیابان هنگام، نصب دیوارهای بتنی حائل به طول650متر بین بزرگراه شهیدزین الدین و جنگل لویزان برای جلوگیری از تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری حدود 4000 معتاد متجاهر و بی خانمان در منطقه4

جمع آوری حدود 4000 معتاد متجاهر و بی خانمان در منطقه4