مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-13ورزشي

سپاهان با هدف قهرمانی لیگ هندبال را استارت زده است/می خواهم لژیونر شوم


حدیثه نوروزی ملی پوش اصفهانی تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه با حضور در بازی های کشور های اسلامی اظهار داشت: با توجه به زمان کمی که وجود داشت، فقط دو اردو برای آمادگی تیم برگزار شد و تعداد جلسات تمرینی هم کم بود؛ حضور در این مسابقات به طور کلی یک تجربه خیلی خوب بود.

وی افزود: در این رقابت ها همه چیز متفاوت تر از دیگر بازی های ملی بود؛ سطح بازی های کشورهای اسلامی نسبتا بالا بود و ما با تیم های کامرون و آذربایجان هم گروه بودیم که هردو از نظر فیزیکی و کیفیت فنی نسبت به ما برتری داشتند و نتوانستیم از گروه خود صعود کنیم.

نوروزی با اشاره به موفقیت های کسب شده در در تیم های ملی هندبال خاطرنشان کرد: طی چند ماه اخیر با زحمات فدراسیون و شخص پاکدل، در تمام رده های سنی در بخش های ساحلی و سالنی چند سهمیه جهانی کسب شده است و اگر همین روند رشد هندبال ادامه پیدا کند، قطعا در آینده شاهد موفقیت های چشمگیر خواهیم بود.

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان با اشاره به حضور تیم ملی در مسابقات جهانی و قهرمانی سپاهان در لیگ برتر، گفت: تیم ملی برای اولین بار در جام جهانی حضور داشت؛ شکل و نوع هندبال تیم هایی مانند رومانی و نروژ که در این رقابت ها حضور داشتند، کاملا با سطح تیم های آسیا تفاوت داشت، حضور در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان با هدف قهرمانی لیگ هندبال را استارت زده است/می خواهم لژیونر شوم

سپاهان با هدف قهرمانی لیگ هندبال را استارت زده است/می خواهم لژیونر شوم