مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:022022-09-13اقتصادي

تامین گاز پروژه آندسازی خبرآباد تا پایان امسال


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: گاز مورد نیاز پروژه آندسازی شهرک صنعتی خیرآباد تا پایان امسال تامین می شود.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از اراک، مهدی زندیه وکیلی ظهر امروز در کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی اظهار کرد: پروژه آندسازی شهرک صنعتی خیرآباد فاقد زمانبندی دقیق است که انتظار داریم مسوولان ایرالکو برای اتمام پروژه تاریخی را مشخص کنند.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای اجرای این طرح اختصاص تسهیلات مورد نیاز بود که با وجود همراهی کردن استان، اما متاسفانه مدیریت این مجموعه نتوانست تضامین لازم بانکی را ارائه دهد.

زندیه وکیلی از تامین گاز مورد نیاز این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد و بیان کرد: علاوه بر گاز تدابیر لازم برای تامین آب مورد نیاز نیز اندیشیه شده و مشکلی از نظر زیرساختی وجود ندارد.

 وی همچنین با اشاره به طرح  جامع کاهش آلودگی هوای شهر اراک گفت: این طرح هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که مطالعات مربوط به بروزرسانی این طرح انجام شد که باید هرچه سریع تر نتیجه آن به محیط زیست کشور ارسال شود تا در کارگروه زیربنایی کشور به تصویب برسد.

معاون عمرانی استانداری مرکزی با اشاره به وضعیت نیروگاه شازند در تابستان امسال ادامه داد: امسال برای نخستین بار اجازه مصرف سوخت مازوت در تابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین گاز پروژه آندسازی خبرآباد تا پایان امسال

تامین گاز پروژه آندسازی خبرآباد تا پایان امسال