مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:022022-09-13اقتصادي

فرسودگی و کمبود آمبولانس در لامرد، سرعت امدادرسانی را کاهش می دهد


در شهر لامرد تنها یک پایگاه اورژانس شهری وجود دارد و همین امر موجب شده، در صورت وقوع همزمان حادثه در نقاط مختلف شهر روند امدادرسانی به کندی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، شهرستان لامرد از انجا که که آمبولانس یکی از موثرترین و حیاتی ترین عوامل تعیین کننده مرگ و زندگی در حوادث و موارد غیر قابل پیشگیری می باشد به نظر می رسد تناسب زیادی میان ناوگان امبولانس و نیازهای روزمره در شهرستان لامرد  وجود ندارد.

نبود تناسب تعداد آمبولانس و نیاز بیماران در شهرستان لامرد در حالی وجود دارد که امروز شهرستان لامرد به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی کشور محسوب می شود و صنایع بزرگ معدنی ، نفت و گاز در این شهرستان وجود دارد اما در زمینه تعداد ناوگان آمبولانس، با مضیقه مواجه است.

برابر اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار فارس، در حال حاضر تعداد 7 دستگاه آمبولانس در 4 پایگاه اورژانس در سطح شهرستان لامرد وجود دارد.

از این تعداد 4 دستگاه آمبولانس که مدل های مربوط به سال 1384 می باشد، فرسوده شده است و عملا دیگر کارایی لازم را ندارند.

در شهر لامرد نیز که جمعیت 30 هزار نفری مستقر می باشد، تنها یک پایگاه اورژانس شهری وجود دارد و همین امر موجب آن شده است که در صورت وقوع همزمان حادثه در نقاط مختلف شهر روند امدادرسانی به کندی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی و کمبود آمبولانس در لامرد، سرعت امدادرسانی را کاهش می دهد

فرسودگی و کمبود آمبولانس در لامرد، سرعت امدادرسانی را کاهش می دهد