مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 12:172022-09-13فرهنگي

هفت ساعت اجرای آیینی در اربعین حسینی/ کمی از خود را زائر، با من بگذار


این اهتمام ویژه که باهمت اداره کل هنرهای نمایشی کشور و با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و انجمن هنرهای نمایشی قرار است برپا شود شامل 150 هنرمند آیینی از سراسر کشور است که روز شنبه از هفت و سی دقیقه صبح آغاز و پس از هفت ساعت دوشادوش مردم به حرم .

- خبرگزاری فارس گروه هنر و رسانه: روزی یکی از در پیاده روی اربعین/ آنکه می رود کمی از ما را با خویش می برد  مراسم جاماندگان پیاده روی عظیم اربعین فرصت بزرگی است برای کسانی که به هر دلیلی نتوانسته است در این مراسم آیینی شرکت کنند، مراسمی که سال به سال جانی تازه می گیرد و رنگ و بویی معنوی به شهر می بخشد.

بی تردید یکی از مهم ترین اقداماتی که انتظار می رفت زودتر از این ها و در سال های گذشته برپا شود مشارکت هنرمندان تئاتری در این مراسم و پیاده روی عظیم است که متأسفانه چه از سوی مدیران و متولیان امر و چه از سوی کانون ها و اصناف هنری و تئاتری آن چنان که بایسته و شایسته است صورت نگرفته بود.

اکنون خبر رسیده است که با همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان تئاتری نیز به خیل عظیم جاماندگان پیاده روی اربعین پیوستند و قرار است در قالب کاروان آینه داران آفتاب به مدت هفت ساعت از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با موکب های سیار به اجرای آیینی های عاشورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت ساعت اجرای آیینی در اربعین حسینی/ کمی از خود را زائر، با من بگذار

هفت ساعت اجرای آیینی در اربعین حسینی/ کمی از خود را زائر، با من بگذار