مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-13ورزشي

جام جهانی قطر مسابقات بسکتبال با ویلچر را به تعویق انداخت


رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر با توجه به تداخل این مسابقات باجام جهانی فوتبال قطر این رقابت ها را به تعویق انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر که قرار بود در آبان ماه در امارات برگزار شود با ارسال نامه ای از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر به خردادماه سال 1402 موکول شد.

محمد شروین اسبقیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تعویق مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر امارات اظهار داشت: این مسابقات قرار بود آبان ماه و در امارات برگزار شود که شورای ورزشی امارات با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر اعلام کرده است که با توجه به همزمان بودن جام جهانی فوتبال قطر این مسابقات قابل برگزاری نیست و فدراسیون جهانی هم برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات این مسابقات را به خردادماه سال 1402 موکول کرد.

  اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات جهانی دیگر رشته ها هم که قرار است در امارات برگزار شود به تعویق می افتد یا خیر؟ گفت: در خصوص رشته های دیگر هنوز نامه ای به دست ما نرسیده است و تا به امروز تنها بسکتبال با ویلچر است که به تعویق افتاده است و مسابقات سایر رشته ها برگزار خواهد شد که باز هم نمی شود 100 درصد بگوییم که برگزار می شود یا خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی قطر مسابقات بسکتبال با ویلچر را به تعویق انداخت

جام جهانی قطر مسابقات بسکتبال با ویلچر را به تعویق انداخت