مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-13سياسي

شکستگی لوله، علت افت فشار آب در یزد است+ لیست محل تانکرهای برداشت آب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان، جلال علمدار سرپرست سرپرست شرکت آبفای یزد ضمن عذر از همشهریان به دلیل مشکل پیش آمده اظهار کرد: در پی شکستگی لوله اصلی انتقال آب به شهر یزد از شب گذشته تا به حال تمامی اکیپ های اتفاقات نسبت به تعمیر ومرمت خط فوق در محل حادثه حضور ونسبت به تعمیر آن اقدام کرده اند.

وی افزود: مناطق شهرک دانشگاه امامشهر، خیابان ایمان، انقلاب،نواب، مدرس، مسکن،نعیم آباد و دانشجو با قطعی و یا افت فشار مواجه می شوند.

علمدار گفت: در حال حاضر همشهریان می توانند از ایستگاهای برداشت آب در مناطق مسکن،سه را شحنه وپشت پارک شادی وهمچنین تانکر های مستقر در سطح شهر نسبت به برداشت آب شرب اقدام کنند.

سرپرست شرکت آبفای یزد خاطرنشان کرد: از همشهریان تقاضا می شود در مصرف آب نهایت صرفه جویی را لحاظ کنند و امید است با تلاش پرسنل اتفاقات شرکت آبفا تا اخر وقت امروز تعمیر خط انتقال آب به طور کامل انجام گردد.

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند با توجه به شکستگی خط آبرسان شهر یزد که باعث  قطع و افت فشار آب در مناطق شهر یزد شده است بدین وسیله لیست  تانکرهای برداشت آب جهت رفاه حال شهروندان به شرح زیر اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی لوله، علت افت فشار آب در یزد است+ لیست محل تانکرهای برداشت آب

شکستگی لوله، علت افت فشار آب در یزد است+ لیست محل تانکرهای برداشت آب