مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-13سياسي

حصاربرداری کاروانسرای شاه عباسی سمنان پس از سال ها انتظار+ تصاویر


پس از سال ها انتظار و با همراهی و همدلی مسؤولان و مردم، چشم مردم سمنان به روی کاروانسرای شاه عباسی به عنوان ظرفیت فاخر گردشگری این شهر روشن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عملیات برداشتن حصارهای مقابل کاروانسرای شاه عباسی سمنان پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان و مردم برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در این مراسم با تشکر از همدلی مسؤولان ملی و استانی، شهرداری و شورای شهر، مردم، اصحاب رسانه، فعالان گردشگری و انجمن های مردم نهاد، گفت: امروز روز باشکوهی است و در تاریخ سمنان روز ماندگاری خواهد بود.

امیر کرم زاده با بیان اینکه مردم با حمایت از احیای کاروانسرای شاه عباسی سمنان، نشان دادند که فرهنگ و آثار تاریخی خود را دوست دارند، افزود: امروز روز باشکوه توسعه میراث فرهنگی سمنان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه به برکت دولت مردمی و رهبری اتفاقات بزرگی در عرصه فرهنگ و هنر در حال انجام است، بیان کرد: با همدلی در استان در حوزه های مختلف اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

  محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز با قدردانی از حمایت و همراهی تمامی مسؤولان و مردم گفت: مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان کار بسیار زیبا و ماندگاری انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصاربرداری کاروانسرای شاه عباسی سمنان پس از سال ها انتظار+ تصاویر

حصاربرداری کاروانسرای شاه عباسی سمنان پس از سال ها انتظار+ تصاویر