مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-13اقتصادي

رویترز: اروپا گرفتار مرگ تدریجی شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز با انتشار این تحلیل درباره شرایط بحرانی کشور های اروپایی نوشت: در حالی که به نظر می رسید اقتصاد اروپا پس از افول نسبی بیماری کرونا، - قیمت کالا های اساسی در اروپا در اثر بحران اقتصادی اخیر سه برابر شده و شرایط احتمالاً در زمستان سخت تر هم خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز با انتشار این تحلیل درباره شرایط بحرانی کشور های اروپایی نوشت: در حالی که به نظر می رسید اقتصاد اروپا پس از افول نسبی بیماری کرونا، دوران رونق را پیش رو داشته باشد، جنگ اوکراین، پیش بینی ها را به هم زد و مجدداً سایه بحرانی تمام عیار را بر این قاره افکند و اروپایی ها را گرفتار کرد.

بر اثر تورم اقتصادی ناشی از این تهاجم، قیمت کالا های اساسی حداقل سه برابر گذشته شده و حامل های انرژی غیرقابل دستیابی نشان می دهند.

بدتر از همه اینکه زمستانی در راه است که طبعا بر این قیمت ها بیش از این خواهد افزود.

الکساندر بومپارد، مدیر اجرایی فروشگاه های زنجیره ای کارفور در آغاز ماه سپتامبر که آغازی بر پاییز محسوب می شود، می گوید: درست است که مردم اروپا در سال های اخیر به بحران عادت کرده اند، ولی آنچه پیش روی ما است غلیظ تر از موارد قبلی نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: اروپا گرفتار مرگ تدریجی شده است

رویترز: اروپا گرفتار مرگ تدریجی شده است