مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 08:522022-09-13سياسي

خدمات رسانی موکب شهرداری شیراز به زوار اربعین حسینی


تمهیدات لازم جهت تردد و اسکان زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با همراهی جمعی از مدیران شهری به منظور سرکشی از روند خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در اقامتگاه های جنت، زیباشهر و شهید خرمشکوه حضور یافت.

افسانه خواست خدایی در این حضور میدانی بیان کرد: از آنجا که استان فارس و شهر شیراز در مسیر زوار اربعین حسینی از استان های شرقی و چند کشور مجاور واقع شده است، توفیق خدمتگزاری این کلان شهر به زائران فراهم شده است.

 عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: با توجه به سیاست گذاری و هماهنگی های انجام شده با معاونت سیاسی فرمانداری شیراز و گروه های جهادی مردمی در راستای خدمتگزاری به زائران دو کمپ دائمی برای زوار اربعین حسینی توسط شهرداری شیراز تجهیز و تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: اقامتگاه زیباشهر برای زوار خارجی و اقامتگاه جنت را نیز برای زوار ایرانی تدارک دیده ایم و در کنار این کمپ ها در بدو ورود و خروج زائران، استراحتگاه موقت و موکب شهدای ظفرآباد در ورودی پل فسا واقع در اقامتگاه خرمشکوه با کمک گروه های جهادی مردمی و شهرداری در حال خدمت رسانی به زائران ایرانی و خارجی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی موکب شهرداری شیراز به زوار اربعین حسینی

خدمات رسانی موکب شهرداری شیراز به زوار اربعین حسینی