مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 07:022022-09-13اجتماعي

التیام فراق جاماندگان اربعین با پیاده روی به سمت گلستان شهدای اصفهان


همزمان با اربعین حسینی خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اصفهان با زمزمه «یا لیتنا کنا معکم» همراه با زائران میلیونی پیاده وری اربعین از سه مسیر اصلی به سمت گلستان شهدا حرکت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امسال نیز همچون سال گذشته رویداد خودجوش مردمی بزرگ پیاده روی نماز صبح تا شام اربعین از درب منازل، مساجد و حسینیه ها بصورت قافله و خانوادگی به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

  خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اصفهان با زمزمه یا لیتنا کنا معکم همراه با زائران میلیونی پیاده روی بزرگ نجف به سمت کربلا از سه مسیر اصلی به سمت گلستان شهدا حرکت خواهند کرد و فرازی از زیارت اربعین را هم پیمان می گردند که وَ نُصرتی لَکُم مُعَدًَه و آمادگی خویش را برای ظهور حضرت مهدی اعلان می دارند.

  در طول این مسیرها موکب های فرهنگی و پذیرایی میزبان سیل عظیم زائران خواهند بود.

مسیر شماره 1: چهارراه نورباران، میدان بزرگمهر، گلستان شهدا مسیر شماره 2: میدان فیض به سمت گلستان شهدا مسیر شماره 3 : میدان آزادی، خیابان سعادت آباد، گلستان شهدا   در مسیر این رویداد بزرگ مردمی به سمت گلستان  شهدا بیش از 100 موکب خدمات متنوع و گسترده ای را به زائران اربعینی ارائه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التیام فراق جاماندگان اربعین با پیاده روی به سمت گلستان شهدای اصفهان

التیام فراق جاماندگان اربعین با پیاده روی به سمت گلستان شهدای اصفهان