مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 21:222022-09-12پزشكي

سگ های ولگرد تهدیدی برای شهروندان سی سختی +فیلم


سگهای ولگرد مرکز درمانی درجه یک شهری سی سخت را به محلی امن برای خود تبدیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مرکز درمانی درجه یک شهری سی سخت به محلی امن برای سگهای ولگرد تبدیل شده است.

در شب اگر فرد بیماری بخواهد به درمانگاه   شهر سی سخت برای درمان مراجعه کند در ابتدا با محوطه ای خاموش و فاقد روشنایی و پر از سگ های ولگرد روبه رو می شود که هر لحظه ممکن است از هر طرف سگهای ولگرد به سمتش حمله ور شوند که علاوه بر بیماری خودش باید متحمل درد ورنج دیگری شود.

در چند ماه اخیر تعداد زیادی از شهروندان شهر سی سخت نسبت به وجود سگهای ولگرد در محل مرکز بستر درمانی گلایه هایی نسبت به شبکه بهداشت و درمان داشتند ولی متاسفانه مسئولین شبکه بهداشت و درمان دنا که یکی از اعضای اصلی کمیته جمع آوری سگهای ولگرد هست تا کنون نسبت به این وضعیت سکوت کرده است و هیچ واکنشی نشان نداده است.

مرکزی بستر درمانی که باید محلی پاک و تمیز و عاری از هرگونه ویروس و آلودگی  باشد چرا باید مدت ها جولانگاه سگهای ولگردی باشد که حامل عنواع بیماری است و متولی امر بهداشت که باید سلامت را به مردم ارزانی کند و در این وضعیت کرونایی سعی کنند که مردم کمتر دچار این بیماری شوند  چرا باید با سهل انگاری وندانم کاری باعث بروز همچنین فاجعه ای باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های ولگرد تهدیدی برای شهروندان سی سختی +فیلم

سگ های ولگرد تهدیدی برای شهروندان سی سختی +فیلم