مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 19:122022-09-12دانش

حمایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان از فناوران سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه ضمن فراهم کردن بستر مناسب، از فناوران در راستای احراز سلامت مردم حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عصر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه احداث پردیس فناوری و نوآوری سلامت استان سمنان با ارائه گزارشی از وضع حوزه تحقیقات و فناوری این دانشگاه، اظهار کرد: واحدهای فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از هشت واحد به 32 واحد ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه احداث پردیس علم و فناوری سلامت استان سمنان به عنوان نقطه عطف همکاری دانشگاه های استان سمنان است، گفت: تمام مأموریت دانشگاه علوم پزشکی، حفظ سلامت مردم است؛ اما تنها 25 درصد از این مأموریت توسط دانشگاه های علوم پزشکی محقق می شود و تحقق تمامیت آن نیازمند همکاری همه جانبه سایر دانشگاه ها و ارتقای فناوری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه ضمن فراهم کردن بستر مناسب، از فناوران در راستای احراز سلامت مردم حمایت می کند.

قدس با بیان اینکه علوم مختلف به یکدیگر وابسته هستند، افزود: با ایجاد این پردیس و همفکری و هم افزایی فناوران و ظرفیت های علمی موجود می توان در جهت ارتقای سلامت جامعه تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان از فناوران سلامت

حمایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان از فناوران سلامت