مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 19:072022-09-12سياسي

65 خادم در موکب امامزادگان آق امام(ع) به زائران اربعین خدمت می کنند


سید محمود موسوی مدیر موکب امامزادگان آق امام(ع) شهرستان آزادشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: امسال موکب امامزادگان آق امام(ع) در عمود هفت در کنار موکب صحابه جلیل وهب ابواب الرضا عراق مستقر شده تا به محبان و زائران امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین خدمات ارائه دهد.

وی گفت: در موکب شبانه حدود 700 نفر اسکان یافته و روزانه بیش از یک هزار پرس غذا بین زائران مسیر پیاده روی اربعین توزیع می شود.

مدیر موکب امامزادگان آق امام(ع) شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: در کنار وعده صبحانه، ناهار و شام، میان وعده هایی مانند هندوانه، انگور، پرتقال، تنقلات، آجیل، نخود و کشمش بین زائران توزیع می شود.

موسوی ادامه داد: بیش از 50 هزار بسته فرهنگی شامل تسبیح، سربند، پرچم و غیره آماده شده که روزانه بین محبان امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین توزیع می شود.

وی بیان کرد: اقامه نماز در سه وعده صبح، ظهر و شب به طور جماعت برگزار می شود و 65 خادم شامل 18 خادم خانم و 47 خادم آقا روزانه به زائران خدمت ارائه می دهند.

مدیر موکب امامزادگان آق امام(ع) شهرستان آزادشهر اعلام کرد: موکب امامزادگان آق امام(ع) از روز 13 شهریور ماه در این مکان مستقر شده و تا آخرین زائر در مسیر پیاده روی در همین مکان برای خدمات دهی مستقر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 خادم در موکب امامزادگان آق امام(ع) به زائران اربعین خدمت می کنند

65 خادم در موکب امامزادگان آق امام(ع) به زائران اربعین خدمت می کنند