مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-12اقتصادي

دستگاه هایی که کیفیت نان را پایین آوردند/ رتبه نازل فارس در تهیه نان لواش


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی فارس گفت: سیستم دستگاه های چندکاره طوری طراحی شده که نمی شود با آن نان مرغوبی پخت کرد و این دستگاه ها و نحوه پخت نان از مشکلات تهیه نان لواش با کیفیت است.

- مهدی جمالی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان فارس با اشاره به اینکه فرهنگ کار در استان فارس غنی نیست، در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: فرهنگ کار در استان هایی که نان بهتری دارند غنی تر است، زیرا با یک بررسی درمی یابیم که نان شهرستان اقلیدو آباده  به علت حفظ مولفه های کیفی نان مرحله تخمیر و استراحت اولیه و ثانویه و همچنین عدم استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات  مخرب و ناقص کننده مراحل تخمیر ، ناقص کننده استراحت اولیه و حذف استراحت ثانویه (حذف چانه گیری) همچنین سنتی بودن، نان بهتر و با کیفیتی تولید می کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که آرد تحویلی به این شهرستان ها نسبت به شهرستانهای میانی، از کیفیت پایین تری برخوردار است و تنها علت آن هم  برخورداری از فرهنگ غنی تر  کار( مهارت بیشتر کارگران و حفظ و نان سنتی) است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی فارس به دستگاهی شدن پخت نان و کوتاه و ناقص شدن مرحله تخمیر نان های لواش اشاره کرد و گفت: در ابتدای طرح حضور دستگاه های چندکاره(اتوماتیک) در نانوایی ها، اداره کل غله مخالف نصب دستگاه های چندکاره بود اما بنا بر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه هایی که کیفیت نان را پایین آوردند/ رتبه نازل فارس در تهیه نان لواش

دستگاه هایی که کیفیت نان را پایین آوردند/ رتبه نازل فارس در تهیه نان لواش