مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 17:222022-09-12اجتماعي

جابه جایی زائران اربعین حسینی اردبیل با 240 دستگاه اتوبوس


سخنگوی طرح اربعین راهداری استان اردبیل گفت: زائران اربعین حسینی تاکنون با 240 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری از اردبیل به سمت مرز مهران جابه جا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا شیرین زاده عصر امروز در مراسم اعزام زائران اربعین حسینی با بیان این که خدمات رسانی به زوار امام حسین(ع) و جابه جایی بدون دغدغه آن ها از وظایف مهم راهداری است، اظهار کرد: زائران اربعین حسینی تاکنون با 240 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری از اردبیل به سمت مرز مهران جابه جا شده اند.

وی از جابه جایی 68 نفر از زائران اربعین حسینی توسط 2 دستگاه ناوگان اتوبوس به صورت صلواتی از اردبیل به سمت مرز مهران خبر داد و افزود: این 2 راننده خیر، خوشنام و باسابقه اردبیلی به نام های آدگوزل مهردل و علی پیری با هدف خدمت به زائران و احسان در راه امام حسین( ع)، زائران اربعین حسینی را که آرزوی زیارت داشتند در اقدامی شایسته به صورت رایگان به پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی مهران جابه جا کردند.

استقرار راهداران استان اردبیل تا 31 شهریور در مرز مهران سخنگوی طرح اربعین راهداری استان اردبیل با اشاره به این که نیروهای خدوم راهداری از همان ابتدای طرح با تمام تجهیزات و توان در مرز مهران مستقر هستند، تصریح کرد: همان طور که رانندگان وظیفه جابه جایی زائران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی زائران اربعین حسینی اردبیل با 240 دستگاه اتوبوس

جابه جایی زائران اربعین حسینی اردبیل با 240 دستگاه اتوبوس