مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 16:572022-09-12پزشكي

پارک شهری گاوازنگ وضعیت خوبی ندارد!


رییس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه پارک شهری گاوازنگ وضعیت خوبی ندارد، گفت: درختان سال ها است که آبیاری نشده و زباله موجود پای درختان وجوی های آب باعث خشکیدگی تعداد کثیری از درختان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،به مناسبت روز جهانی پاکسازی زمین، مراسم پاکسازی بخشی از پارک شهری گاوازنگ به همت انجمن حمایت از بیماران کلیوی و با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان انجام شد.

روز جهانی پاکسازی زمین تلنگری است تا بیش از پیش به موضوع پر اهمیت حفظ و حراست از زمینی که تنها مأمن و پناهگاه انسان به شمار می رود، پرداخته شود و این فرصت را در اختیار انسان ها قرار می دهد تا برای حیات و سلامت سیاره ای که روی آن زندگی می کنند، قدمی بردارند.

پیمان فقیه، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در حاشیه این مراسم، ضمن تشکر از حضور علاقمندان به طبیعت و پاکسازی محیط اظهار کرد: مردم باید بطور جدی از ریختن زباله روی زمین پرهیز کنند.

همچنین مجید معانی، رییس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: متاسفانه پارک  شهری گاوازنگ وضعیت خوبی ندارد، درختان سال ها است که آبیاری نشده و زباله موجود پای درختان و جوی های آب باعث خشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک شهری گاوازنگ وضعیت خوبی ندارد!

پارک شهری گاوازنگ وضعیت خوبی ندارد!