مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-12ورزشي

آغاز فروش میز پینگ پونگ آپارتمانی در قم


بازی پینگ گنگ از جمله ورزشهای سرگرم کننده است که طرفداران بسیاری دارد، برای این بازی به یک میز پینگ پنگ و راکت و توپ احتیاج داریم، میزهای پینگ پنگ با رنگبندی متنوع در بازار موجود می باشند و افراد می توانند بنا بر سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.

- از گذشته تا به امروز ورزش در میان مردم طرفداران زیادی را جذب کرده است که از رشته های مختلفی مانند: فوتبال، والیبال، پینگ پونگ و غیره تشکیل شده که یکی از رشته های مورد استقبال پینگ پونگ است که میز آن از مدلهایی مانند آپارتمانی تاشو ضد آب ساخته شده است و باید به این مورد هم اشاره نماییم که انواع میزهای پینگ پونگ را می توانید در سایت بزرگ آراد برندینگ مشاهده نمایید.

پینگ پونگ یکی از ورزشهایی است که روی میز صورت می گیرد که در وسط این میز تور قرار دارد و برای این که این ورزش را انجام دهند باید فرد یا حریف آن، زدن توپ را با شرایط بازی پیش بروند.

این بازی از دو یا چهار بازیکن تشکیل می شود که هر یک از آنها از یک راکت برخوردار هستند که با استفاده از آن به توپ ضربه می زنند.

تفاوت پینگ پونگ با تنیس روی میز در این می باشد که در پینگ پونگ توپ باید بعد از این که به زمین خورد برگشت داده شود ولی تنیس روی میز قبل از این که توپ به زمین بخورد باید برگشت داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فروش میز پینگ پونگ آپارتمانی در قم

آغاز فروش میز پینگ پونگ آپارتمانی در قم