مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-12سياسي

تخصیص 100 میلیارد از اعتبارات استانی برای تکمیل بیمارستان الهام کهریزک


بیمارستان الهام بخش کهریزک 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن 100 میلیارد تومان از اعتبارات استانی تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سیدعلی یزدیخواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی بیمارستان الهام در بخش کهریزک شهرستان ری که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و مسؤولان شهرستانی و محلی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات عمرانی بیمارستان خیرساز الهام در کهریزک از سال 96 آغاز شده و تا کنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تکمیل آن نیازمند مشارکت دولت و خیران برای تامین اعتبار است.

وی با اشاره به تعامل با معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: 100 میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای تکمیل این بیمارستان تخصیص می یابد تا با تلفیقی از بودجه دولت و خیران بیمارستان الهام هرچه سریعتر تکمیل و در دولت سیزدهم به مردم این منطقه تحویل داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در کهریزک چندین اتوبان وجود دارد و با خلأ بیمارستان در این بخش مواجه هستیم لذا برای کمک به حادثه دیدگان در سوانح این جاده ها، لازم است بیمارستان سوانح در این منطقه دایر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 100 میلیارد از اعتبارات استانی برای تکمیل بیمارستان الهام کهریزک

تخصیص 100 میلیارد از اعتبارات استانی برای تکمیل بیمارستان الهام کهریزک