مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 14:122022-09-12سياسي

خاکسپاری نقاب استقلال رسانه های انگلیسی، با ملکه 96 ساله بریتانیا


نق سوال برانگیز بی بی سی در موضوع درگذشت ملکه انگلیس به عنوان یکی از موثرترین نمادهای هویت سیاسی - فرهنگی بریتانیا که بار توجیه حرفه ای بسیاری از ناکامی های جهان غرب را یک تنه به دوش می کشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ملکه الیزابیت دوم که به ادعای مدافعان سلطنت در انگلستان مسئولیت طاقت فرسای سمبل بریتانیای کبیر بودن را آن هم بدون اختیارات به دوش می کشید پس از 70 سال سلطنت و شکستن رکورد پیشینیان خود در این کشور، رخت از جهان فرو بست.

زندگی طولانی ملکه موجب شد پادشاه جدید انگلستان در شرایط کهولت سن به این سمت منصوب و به نوعی وارث سمبلی شود که همچنان نمادی از سنت، کهنگی و فرسودگی است.

حواشی این درگذشت ساده اما، نشان داد که بریتانیا به حدی در پافشاری به سنت های بی منطق پیش رفته است که هنوز به رسم قرون گذشته نه تنها بر طبقه بندی انسان ها صحه می گذارد، بلکه امیدوار به جهل مردم عامه، مسیرهای فرسوده عوام فریبی را همچنان به عنوان راهی برای توجیه منطق نداشته خود درپیش گرفته است.

در نخستین ساعات مرگ ملکه، دیلی میل رسانه رسمی انگلستان در هذیان گویی آشکار، تصویری از ابری در آسمان به نمایش گذاشت و مدعی شد که در ساعات نخستین مرگ ملکه این ابر شبیه به سایه ملکه در آسمان ظاهر شده است!! به نظر می رسد اصرار بر سنت موجب شده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکسپاری نقاب استقلال رسانه های انگلیسی، با ملکه 96 ساله بریتانیا

خاکسپاری نقاب استقلال رسانه های انگلیسی، با ملکه 96 ساله بریتانیا