مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-12سياسي

آغاز آیین های گرامیداشت روز ملی شعر و ادب فارسی از 23 شهریور ماه


معاون فرهنگی ورسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز آیین های ویژه گرامیداشت روز ملی شعر و ادب فارسی از بیست و سوم شهریورماه جاری در تبریز و شهرستان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسن گلی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این آیین ها روز بیست و سوم شهریورماه جاری با برگزاری نشست تخصصی و سخنرانی اساتید برجسته حوزه فرهنگ و ادب آغاز شده و آیین اختتامیه این برنامه ها نیز روز بیست و هشتم شهریورماه با حضور اصحاب فضل و فرهنگ و مسئولین کشوری و استانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

وی، گلباران مقبره استاد شهریار با حضور شعرا، ادبا، مسئولان و اقشار مختلف مردم و همچنین دهها برنامه فرهنگی و هنری دیگر در شهرستانها را ازجمله دیگر آیین های روز ملی شعر و ادب فارسی عنوان کرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل گفت: شعر و ادب و بزرگان و فرهیختگان ادبی شناسنامه و هویت مردم ایران زمین هستند و شاکله ی فرهنگ این مرز و بوم با شعر و ادبیات در هم تنیده است.

وی افزود: فرهنگ زمانی بالنده می شود که خالقان و پرورش دهندگان فرهنگ الگوی ملموسی برای مردم باشند و روز ملی شعر و ادب فارسی فرصتی برای معرفی این ذخایر ادبی ایران عزیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آیین های گرامیداشت روز ملی شعر و ادب فارسی از 23 شهریور ماه

آغاز آیین های گرامیداشت روز ملی شعر و ادب فارسی از 23 شهریور ماه