مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-12اقتصادي

احیای ریه های تنفسی شهر ساوه نیازمند همکاری شرکت آب و فاضلاب


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساوه می گوید: احیای ریه های تنفسی این شهر نیازمند همکاری بیشتر وزارت نیرو(شرکت آب و فاضلاب) در واگذاری پساب تصفیه خانه فاضلاب برای توسعه فضای سبز شهر است.

- خبرگزاری فارس - ساوه؛ پیامدهای توسعه شهری و پیچیدگی های معضلات زیست محیطی امروزی که بسیاری از جوامع شهری را درگیر کرده، وجود فضای سبز و گسترش آن را بیش از هر زمان دیگر ضروری ساخته است.

 امروزه محیط زندگی ما، جایی است که فضای سبز، جزو لاینفک پیکره شهری محسوب شده و باید نقش اساسی خود را در متابولیسم شهر بازی کند و چارچوبی برای ارتقای فرهنگ، جامعه شهری و هویت افراد باشد.

از سوی دیگر در دنیای کنونی ما به ویژه در شهرهای پرجمعیت، انباشت بیش از پیش جمعیت، به ویژه ابرشهرگرایی، محدودیت امکانات تفریحی، فشارهای حاصل از کار روزانه و مشکلات تأمین هزینه های زندگی، آثار نامطلوبی در حیات سالم و فعالیت های اجتماعی _ فرهنگی و رفاهی شهرنشینان برجای می گذارد که با توسعه فضاهای سبز، دگرگونی های این عوامل نامطلوب، انکارناپذیر می شود و احتیاجات مردم را در بهره برداری از امتیازات مفید این گونه مکان ها روزافزون می کند.

ایجاد و پراکنش مناسب فضای سبز در شهرها، تأثیر بسزایی در سلامت تن و روان، فعالیت های اجتماعی، ضریب هوشی بالا و افزایش توان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای ریه های تنفسی شهر ساوه نیازمند همکاری شرکت آب و فاضلاب

احیای ریه های تنفسی شهر ساوه نیازمند همکاری شرکت آب و فاضلاب