مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 12:072022-09-12سياسي

برپایی 16 موکب خدمت به زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام هاشم رعنایی تشریح فعالیت های ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی در سیستانو بلوچستان اظهار کرد: امسال با اضافه شدن پایانه مرزی ریمدان، از این مرز تا شهر زاهدان حدود 15 موکب برپا شد که با توجه به طول مسیر حرکتی زائران از ریمدان تا چابهار حدود 110 کیلومتر اولین محل اسکان در شهر چابهار برپا شد.

مسئول رسیدگی به امور محورهای ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: محل اسکان بعدی با توجه به احتمال اینکه زائران ممکن بود از طریق هواپیما به شهرهای مشهد و تهران عزیمت کنند یک موکب هم در شهرستان کنارک با هماهنگی بچه های مذهبی و انقلابی آن شهرستان برپا شد.

مسئول رسیدگی به امور محورهای ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان افزود: از  چابهار و کنارک به سمت ایرانشهر بعد از طی کردن مسافت 140 کیلومتر در شهرستان نیکشهر موکب در سه راهی نیکشهر در محل مسجد حضرت ابوالفضل با مدیریت بچه های مذهبی و نیروهایی که از شهرستان راسک پیوستن شروع به کار نمود و تمامی اتوبوس هایی که از آن مسیر عبور می کنند را سرویس دهی و پذیرایی می کند.

رعنایی گفت: در شهرستان ایرانشهر 5 موکب برپا شد که با تمام توان و برای اولین بار با مدیریت عالی آماده پذیرایی از زائرین شدند که این 5 موکب را تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 16 موکب خدمت به زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان

برپایی 16 موکب خدمت به زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان