مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-12اقتصادي

تامین کالاهای اساسی بازار مشهد در دهه آخر صفر


رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : توزیع کالاهای اساسی با محوریت توجه به کیفیت، کمیت، فراوانی و قیمت مناسب و در دسترس برای زائران را در دستور کار قرار داده ایم.

- علی اکبر نصری سر آسیا رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: با توجه به افزایش تشرف زائران به شهر مقدس مشهد طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه دهه آخر صفر از 15 شهریور آغاز شده است که با حضور بیش از 100 اکیپ و با همکاری کارشناسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی ، بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و .

 به صورت یکپارچه ، همگرایی ، برنامه ریزی و به کارگیری شده است  و تا 15مهر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در اقلام اساسی مشهد وجود ندارد، افزود: دراین راستا جلسات متعددی برگزار و برای بررسی وضعیت کالا و اقلام اساسی در این بازارها از میادین بازرسی شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تصریح کرد: در منطقه حرم مطهر نیز حدود 108 واحد نانوایی داریم و برنامه ریزی هایی به منظور تأمین این واحدها انجام شده است؛ همچنین با هماهنگی میان نانوایی های مستقر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) و بولوار آزادی، ظرفیت 50 کیسه آرد آن ها را به 100 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای اساسی بازار مشهد در دهه آخر صفر

تامین کالاهای اساسی بازار مشهد در دهه آخر صفر