مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:172022-09-12دانش

امضای تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاه های ارومیه و گرونینگن هلند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، موافقتنامه همکاری تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاه های ارومیه و گرونینگن هلند در چارچوب پروژه اراسموس پلاس، - موافقتنامه همکاری تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاه های ارومیه و گرونینگن هلند در چارچوب پروژه اراسموس پلاس، به امضای روسای دو دانشگاه رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، موافقتنامه همکاری تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاه های ارومیه و گرونینگن هلند در چارچوب پروژه اراسموس پلاس، به امضای روسای دو دانشگاه رسیده است.

این پروژه که تا اواخر جولای سال 2023 میلادی (اوایل مرداد ماه سال 1402 خورشیدی) اعتبار دارد، سه دانشجوی ارشد یا دکتری از دانشگاه ارومیه هر یک به مدت پنج ماه و دو عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه، هر یک به مدت یک هفته، در صورت احراز شرایط اولیه می توانند از این بورس استفاده کنند.

از شرایط اولیه بهره مندی از این بورس، داشتن مدرک زبان انگلیسی B2 یا C1 برای دانشجویان و B2 برای اعضای هیئت علمی است.

همچنین، براساس پروپوزال ارسال شده جهت تایید توسط اراسموس پلاس، این پروژه در زمینه آرکئوبتانی و گرده شناسی کواترنر قابل انجام است؛ بنابراین دانشجویانی که پایان نامه یا رساله تحقیقاتی آن ها در این دو زمینه علمی باشد می توانند از این بورس استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاه های ارومیه و گرونینگن هلند

امضای تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاه های ارومیه و گرونینگن هلند