مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:122022-09-12فرهنگي

پردیس سینمایی نایسر سنندج به زودی افتتاح می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از افتتاح و آغاز به کار پردیس سینمایی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در آینده ای نزدیک خبر داد.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن گرامیداشت روز ملی سینما، اظهار داشت: 21 شهریور ماه به عنوان روز ملی انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه سینما در این استان مورد توجه ویژه مردم و علاقه مندان قرار دارد، افزود: کردستان یکی از استان های مستعد کشور در عرصه فرهنگ و هنر به ویژه هنر سینماست و هر روز خبری از درخشش آثار تولیدی هنرمندان این دیار در عرصه ملی و بین المللی منتشر می شود.

وی با اشاره به فعالیت ها و برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در راستای کمک به توسعه و تقویت هنر سینما، بیان کرد: ما در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری در عرصه سینما ورود کرده و امروز سه پردیس سینمایی مجهز در شهرستان های سنندج، سقز و بیجار فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: پردیس سینمای بهمن سنندج با هفت سالن از جمله سینمای روباز، پردیس سینمایی مهر سقز با سه سالن و پردیس سینمایی آزادی بیجار هم با سه سالن در حال خدمت رسانی به علاقه مندان هنر هفتم است.

مرادی با اشاره به اقدامات حوزه هنری برای تقویت زیرساخت های این بخش، یادآور شد: در حال حاضر روند احداث پردیس سینمایی در ناحیه منفصل شهری نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمایی نایسر سنندج به زودی افتتاح می شود

پردیس سینمایی نایسر سنندج به زودی افتتاح می شود