مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-12سياسي

لزوم جدایی مدیران از تفکر«حکومت شیرِ نفتی»


استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مدیران باید قبول کنند که دوره حکومت نفتی در کشور پایان یافته است، گفت: ذهنیت مدیران باید عوض شود و بدانند که عصر باز کردن شیر نفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جمع مدیران استان و تجلیل از دستگاه های اجرایی برگزیده استان با بیان اینکه مدیران باید ذهنیت و نگاه خود را متفاوت کنند، اظهار داشت: اگر چه متاسفانه هنوز هم هستند، مدیرانی که همچنان به دوره حکومت شیر نفتی فکر می کنند، ولی باید برای تغییر این تفکر تلاش کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اقتصاد ما، دیگر اقتصاد نفتی نیست، تصریح کرد: رویه ای که طی آن دستگاهی منتظر باشد تا با تخصیص اعتبارات، کار خود را انجام دهد منسوخ شده است.

وی با اشاره به گذشت نزدیک به یک سال از استقرار دولت سیزدهم، گفت: ضمن اینکه باید عملکرد یک سال گذشته خود را مورد ارزیابی قرار دهیم، باید متفاوت  فکر کنیم تا بتوانیم در دوره و شرایط جدید کار کنیم.

افشارچی با بیان اینکه، آنچه که در یک سال گذشته مرا رنج داد مسئله مولدسازی در استان بود، افزود: متاسفانه روسای دستگاه ها در این حوزه، آنگونه که باید، همراهی نکردند و تفکرشان چنین بود که عایدی حاصل از مولدسازی ها، متعلق به آنهاست در حالی که باید آنها را به ثروت سازی برای خدمت رسانی به مردم تبدیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جدایی مدیران از تفکر«حکومت شیرِ نفتی»

لزوم جدایی مدیران از تفکر«حکومت شیرِ نفتی»