مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-12سياسي

11 نفر در کرمانشاه از چوبه دار رهایی یافتند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: درسال 1400 تعداد 29 فقره و در سال 1401 تاکنون تعداد 11 فقره پرونده قصاص منجر به سازش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه درباره روند رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی در استان، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد پرونده های کثیرالشاکی 220 فقره پرونده است که 30 فقره آن مربوط به پرونده های بیش از 50 نفر شاکی و 9 فقره آن مربوط به پرونده هایی است که بیش از 100 نفر شاکی دارند.

وی افزود: اکثریت این پرونده ها مربوط به تعاونی بوده که نمونه ای از آن  پرونده تعاونی مسکن حافظان کنگاور است و نمونه ای دیگر از پرونده های کثیرالشاکی که بیش از 100 نفرشاکی داشت، پرونده بزرگ مشیری بود که با اتخاذ تدابیر مناسب مختومه شد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در مرداد ماه سال جاری 30 فقره پرونده کثیرالشاکی که شکات آن بیش از 50 نفر بودند در دادگستری استان کرمانشاه درحال رسیدگی بود که قریب به 50 درصد آن در اجرای احکام کیفری است.

وی افزود: از این 30 فقره ، 9 فقره مربوط به پرونده هایی بوده که تعداد شکات آنها بیش از 100 نفر است با رصد این پرونده ها و مکاتبات با شعب مربوطه و تماس های تلفنی با قضات رسیدگی کننده به این پرونده ها مقرر شد  تا با برنامه ریزی مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 نفر در کرمانشاه از چوبه دار رهایی یافتند

11 نفر در کرمانشاه از چوبه دار رهایی یافتند