مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 08:572022-09-12اقتصادي

رفع مشکلات تعهدات ارزی صادرکنندگان از محل ورود موقت


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان از رفع مشکل تعهدات ارزی صادرکنندگان از محل ورود موقت خبر داد و گفت: با پیگیر های انجام شده طی ماه های آینده رفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجمع عمومی و سالیانه اتحادیه صادرکنندگان با حضور اعضا در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

مهدی رنگ رونا رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند کاری اتحادیه طی دو سال گذشته در بخش های مختلف، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقدامات اتحادیه پیگیری مشکلات صادرکنندگان استان در بخش های مختلف بوده که این مهم هم در بخش استانی و هم به صورت ملی پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات صادرکنندگان استان همواره در جلسات کارگروه توسعه صادرات مطرح و پیگیری شده است، تصریح کرد: طی چند سال گذشته موارد بسیاری موجب ایجاد مشکل در کار صادرکنندگان استان شده بود که از آن جمله می توان به موضوع رفع تعهدات ارزی، بخشنامه های خلق الساعه بانک مرکزی، ضمانت نامه های بانکی، مشکلات بخش مالیاتی، عدم تخصیص معافیت های مالیاتی و عودت ارزش افزوده اشاره کرد.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به حمایت های اتاق بازرگانی زنجان از این تشکل مهم در استان، عنوان کرد: اتحادیه در موضوع میز توسعه صادرات ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات تعهدات ارزی صادرکنندگان از محل ورود موقت

رفع مشکلات تعهدات ارزی صادرکنندگان از محل ورود موقت