مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 08:572022-09-12سياسي

نقش بی بدیل زنان در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست


مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش بی بدیل زنان در دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس حماسه ای سرآمد و الگوی تمام عیار مبارزه علیه نظام سلطه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، زهرا ابراهیمی در نشست کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس رویداد  و حماسه بزرگی است که با از خودگذشتگی و ایثار مردان و زنان  انقلاب اسلامی را پایدار کرده است.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از این پس  برنامه ریزی پیرامون هفته دفاع مقدس و کمیته تعالی فرهنگ ایثار و شهادت  با حضور خانواده معزز  شهدا و استفاده از رهنمودهای بزرگواران انجام خواهد شد.

  این مسؤول ادامه داد:  هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با  برگزاری برنامه های متناسب با روز شمار  هفته به تبیین و بازخوانی نقش آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس پرداخته و باتوجه به شخصیت فرا زمانی، فرا جناحی و فرا مکانی شهدا در راستای گفتمان بین نسلی نیز برنامه ریزی مطلوب انجام شود چراکه در شرایط کنونی تفسیر فرهنگ ایثار و جهاد برای نسل نوجوان و جوان بیش از هرزمان دیگری ضرورت دارد.

   مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش بی بدیل زنان در دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل زنان در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست

نقش بی بدیل زنان در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست