مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-12سياسي

اهدای 30 سری جهیزیه توسط موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در خراسان شمالی


مسئول نمایندگی موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در خراسان شمالی از اهدای 30 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان در استان خبر داد.

- محسن پولادی، مسئول نمایندگی موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در خراسان شمالی، در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری ششمین مرحله از توزیع جهیزیه های اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان، اظهار کرد: در این مرحله 30 سری جهیزیه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی با مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در استان بین زوج های جوان توزیع شد.

وی گفت: این زوج های جوان پس از پایان ماه صفر زندگی مشترک خود را با برکت جهیزیه های اهدایی مقام معظم رهبری آغاز خواهند کرد.

مسئول نمایندگی موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در خراسان شمالی افزود: طی پنج مرحله قبل هم 300 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه درخواست جهیزیه توسط خود زوج های جوان به دفتر رهبری ارجاع می شود، اظهار داشت: پس از بررسی درخواست ها و تایید آن جهیزیه های این افراد توسط نمایندگی موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در استان تحویل و به این زوج های جوان اهدا خواهد شد.

پولادی در خصوص ارزش ریالی این 30 سری جهیزیه اهدایی نیز گفت:  ارزش ریالی این جهیزیه ها حدود 15 میلیارد ریال می باشد که امروز در استان توزیع ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 30 سری جهیزیه توسط موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در خراسان شمالی

اهدای 30 سری جهیزیه توسط موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در خراسان شمالی