مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 07:172022-09-12اجتماعي

اعزام زائران مازندرانی به پیاده روی اربعین با 800 دستگاه اتوبوس


رییس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های اتوبوسرانی مازندران گفت: از 10 تا 19 شهریور ماه امسال حدود 800 دستگاه اتوبوس با ظرفیت 3 هزار و 400 نفر را به پیاده روی اربعین اعزام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهدی شریفی اسدی رییس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های اتوبوسرانی مازندران درباره آخرین وضعیت ناوگان اتوبوس و اعزام زائران مازندران به اربعین حسینی در گفت وگویی، اظهار کرد: از 10 تا 19 شهریور ماه امسال حدود 800 دستگاه اتوبوس با ظرفیت 3هزار و 400 نفر به اربعین اعزام شوند.

وی افزود: درحال حاضر نیز ناوگان اتوبوس به صورت مرزها اعزام شده و اقدام به جابه جایی زائران اربعین می کنند.

رییس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های اتوبوسرانی مازندران با اشاره به اینکه استان مازندران ازلحاظ ناوگان بومی دچار چالش است، بیان کرد: طی روزهای گذشته از ظرفیت استان همجوار برای جابه جایی زائران اقدام کردیم.

شریفی با تاکید بر ضرورت مدیریت برگشت، خاطرنشان کرد: لازم است زائران برگشت از سفر را به روزهای پایانی و اربعین موکول نکنند.

وی در پایان در ارتباط با آخرین وضعیت ناوگان اتوبوس مازندران گفت: درحال حاضر 137 دستگاه ماشین بومی در سامانه ثبت شده ولی عملا نیاز استان به ناوگان باتوجه به توریستی و مهمان پذیر بودن 400 دستگاه است که دست کم به 200 دستگاه اتوبوس نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام زائران مازندرانی به پیاده روی اربعین با 800 دستگاه اتوبوس

اعزام زائران مازندرانی به پیاده روی اربعین با 800 دستگاه اتوبوس