مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 07:022022-09-12سياسي

شهیداحمد ساریخانی: پشتیبان انقلاب باشید


شهیداحمد ساریخانی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «پشتیبان انقلاب باشید، همبستگی خود را با روحانیت استوار نگهدارید و ادامه دهنده راه شهدا باشید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3056/تبرک لحظاتمان با شهیداحمد ساریخانی به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود بر مهدی(عج) و با سلام و درود بر نایب بر حقش امام خمینی رهبر مستضعفان و با سلام و درود بر تمام شهیدانی که در دریای خون شنا کردند و به ساحلی که همان اسلام عزیز است رسیدند و با سلام و درود بر مادرانی که فرزندان خود را در راه خدا هدیه می کنند و همچون زینب کبری محکم و استوارند  ای مومنان، ای نور چشمان امام، ای عزیزان همیشه در صحنه، ای کسانی که در راه خدا آغاز جهاد می کنید کشته می شوید و می کشید، ای کسانی که فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیداحمد ساریخانی: پشتیبان انقلاب باشید

شهیداحمد ساریخانی: پشتیبان انقلاب باشید