مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-11اجتماعي

حضور بیش از 50 هزار دانش آموز گلستانی در طرح اوقات فراغت تابستانه


سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: بر اساس سامانه همگام، بیش از 50 هزار دانش آموز گلستانی از 7 تیر تا 25 شهریور ماه سال جاری در طرح اوقات فراغت تابستانه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه طرح تابستانه نهال شادی مخصوص مدارس کم برخوردار و آسیب پذیر حاشیه شهر است، تصریح کرد: به منظور حمایت از دانش آموزان در مناطق محروم و کم برخوردار، طرح غنی سازی اوقات فراغت در پنج شهرستان به طور پایلوت اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ابراز کرد: از آنجایی که تردد برای دانش آموزان خانواده های نیازمند برای حضور در کانون های فرهنگی تربیتی با مشکل روبه رو بود تلاش کردیم از ظرفیت مدارس حاشیه شهر به عنوان پایگاه های تابستانه استفاده شود و دانش آموزان آن مناطق از کلاس های طراحی شده استفاده کنند.

نظری افزود: در این مدارس حداقل پنج کلاس در رشته های مختلف قرآنی، آموزشی، ادبی، هنری و مهارتی با ظرفیت 15 تا 20 نفر در هرکلاس تشکیل شد.

وی اضافه کرد: این کلاس ها توسط مربیان مجرب و توانمند به صورت کاملا رایگان تشکیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: طرح حامی دانش آموزان و فرزندان زندانی ها طی یک تفاهم نامه بین اداره کل امور زندان های استان و آموزش و پرورش گلستان انجام شد که در این طرح تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 50 هزار دانش آموز گلستانی در طرح اوقات فراغت تابستانه

حضور بیش از 50 هزار دانش آموز گلستانی در طرح اوقات فراغت تابستانه