مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 17:222022-09-11بين الملل

مرگ ملکه و حال وروز تحقیرآمیز مجریان BBC فارسی


اگر به جای BBC که درباره فروش لباس زیر ملکه انگلیس رپرتاژ رفته است، رسانه ای در ایران درباره چنین موضوعی خبری کار می کرد، واکنش مجریان و مسؤولان بی بی سی چه بود؟ - فارس پلاس: بنگاه خبری بی بی سی که با صرف هزینه های کلان از بودجه دولتی و مالیات مردم انگلیس اداره می شود، همواره تلاش کرده است تا با حفظ ظاهر و ادعای مستقل بودن خود را حامی اطلاع رسانی آزاد نشان دهد و از این طریق منافع مالکان خود را تأمین کند؛ بااین حال در بزنگاه های مختلف این سیاست فریبکارانه و تحمیق مردم نقش بر آب می شود؛ سیاست بی بی سی پس از مرگ ملکه 94 ساله انگلیس از همین منظر قابل بررسی است.

در کنار عملکرد بی بی سی جهانی شاید خصمانه ترین سیاست ها را بی بی سی فارسی در قبال مردم ایران به کار گرفته است.

رسانه ای که هم صدا با تروریست های ضد ایران، نقش به آشوب کشیدن کشور و جاده صاف کنی تحریم های غیرانسانی را داشته و تلاش می کند این سیاست ها را موجه نشان دهد.

همین چند روز پیش بود که به دنبال توهمات یکی از سران فتنه، خط خبری بی بی سی موروثی نشان دادن حکومت در ایران بود و ده ها ساعت برنامه در اتهام زنی به جمهوری اسلامی برای موروثی کردن حاکمیت تولید کردند.

بدون آنکه به این نکته اشاره کنند که روند انتخاب رهبر در ایران به عهده مجلس خبرگان است و برخلاف برخی حکومت های مرتجع وراث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ ملکه و حال وروز تحقیرآمیز مجریان BBC فارسی

مرگ ملکه و حال وروز تحقیرآمیز مجریان BBC فارسی