مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-11اقتصادي

تکمیل محور خرم آباد-پل دختر نیازمند 2500 میلیارد اعتبار است


معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اعتبار لازم برای تکمیل پروژه محور خرم آباد-پل دختر گفت: حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، خیرالله خادمی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه محور خرم آباد-پل دختر با اشاره به اینکه طول جاده جدید نسبت به مسیر قبلی ده کیلومتر کمتر است، عنوان کرد: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور قرار است 60 کیلومتر از جاده جدید خرم آباد- پل دختر را بسازد ، بخشی از مسیر نیاز به بهسازی دارد و حدود 43 کیلومتر باید کامل نوسازی شود.

وی افزود: مسیر جدید در قالب چهار قطعه اجرایی تعریف شده است که سه قطعه آن در قالب مناقصه واگذار شده و قطعه دیگر هم در حال تکمیل مطالعات است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یک قطعه که محدوده تنگ تیر به معمولان را متصل می کند و اولویت اول ما بوده و توسط قرارگاه خاتم شروع شده است.

خادمی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی قطعه دیگر پروژه از سمت پل دختر هم شروع شده است، افزود: قطعه میانی پروژه هم شروع شده که پیشرفت کمتری دارد، یک قطعه دیگر پروژه نیز مطالعات آن در حال تکمیل است.

وی گفت: در مسیر جدید خرم آباد - پل دختر 9 کیلومتر تونل داریم که باید تونل ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل محور خرم آباد-پل دختر نیازمند 2500 میلیارد اعتبار است

تکمیل محور خرم آباد-پل دختر نیازمند 2500 میلیارد اعتبار است