مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:572022-09-11ورزشي

امشب یورش سه فرنگی کار ایرانی برای صعود به فینال


نمایندگان اوزان 63، 67 و 97 کیلوگرم ایران راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در ادامه رقابت های 4 وزن دوم کشتی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد، در وزن 63 کیلوگرم، علیرضا نجاتی در 63، محمدرضا گرایی در 67، پژمان پشتام در 82 و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند و امشب(یکشنبه) برای رسیدن به فینال به مصاف حریفان خود می روند.

علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز جهان، در دور نخست به مصاف احمت اویار از ترکیه رفت و در پایان با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید.

نجاتی در دور دوم برابر عبدالمحمد پاپی، فرنگی کار سابق ایران که در حال حاضر برای کشور آلمان مسابقه می دهد، به روی تشک رفت و در شرایطی که تا 10 ثانیه مانده به پایان مبارزه 4 بر 3 عقب بود، 4 امتیاز گرفت و در نهایت با نتیجه 7 بر 4 به برتری رسید.

نجاتی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویکتور سیوبانو دارنده مدال طلای جهان 2021 از مولداوی رفت و با ارائه نمایشی برتر با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

اما در وزن 67 کیلوگرم، محمدرضا گرایی، دارنده مدال های طلای جهان و المپیک بعد از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی مقابل آمانتور اسماعیل اف از قرقیزستان در تایم نخست با امتیاز عالی 9 بر صفر به برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب یورش سه فرنگی کار ایرانی برای صعود به فینال

امشب یورش سه فرنگی کار ایرانی برای صعود به فینال