مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 15:472022-09-11اقتصادي

دستورالعمل کشت قراردادی ابلاغ شد/متقاضیان به سیتا مراجعه کنند


مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دستورالعمل کشت قراردادی تهیه و به تمام استان های کشور ابلاغ شد گفت: تمام متقاضیان درخواست خود را در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی ثبت کنند.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد خالدی مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارتخانه اظهار داشت : آسان و ویژه در اختیار مجریان کشاورزی قراردادی ارایه دهند.

*تامین مالی کشت قراردادی از سوی بانک ها وی با بیان این که بانک مرکزی همراهی کاملی در تامین مالی کشاورزی قراردادی دارد، اظهار داشت: در روزهای اخیر نقشه راه تامین مالی کشاورزی قراردادی از سوی بانک مرکزی رونمایی و همچنین شیوه نامه اجرایی آن به تمام بانک های کشور ابلاغ شده که گام بزرگی برای اجرای کشت قراردادی محسوب می شود.

خالدی به برخی از نکات مهم این شیوه نامه اشاره کرد و افزود: در این شیوه نامه که با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی تهیه شده، تاکید شده است بانک ها در قالب کشاورزی قراردادی به تولید کنندگان محصول، تهیه کنندگان نهاده های تولید و مجریان یا پشتیبانان توسعه کشاورزی قراردادی در راستای تکمیل زنجیره ارزش، خرید نهاده ها، مواد اولیه، ماشین آلات و اقدامات توسعه ای و همچنین ارایه خدمات آموزشی، فنی، توسعه ای و دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل کشت قراردادی ابلاغ شد/متقاضیان به سیتا مراجعه کنند

دستورالعمل کشت قراردادی ابلاغ شد/متقاضیان به سیتا مراجعه کنند